1.250.000 eHighmails met digitale kortingsbons uitgestuurd


Bestemmelingen van de mailcampagne zijn verantwoordelijken voor aankopen met een uitgesproken liefde voor promoties. Deze bestemmelingen hadden zichzelf via verschillende kanalen bewust ingeschreven voor deze mailing. Ook de bannering met daarop de verschillende mogelijkheden van Dag van de Klant voor de consument en de SplashAd (d.i. een advertentie die verschijnt van zodra de site wordt geopend) staan sinds vandaag online op de HighCo-consumentensite www.promolife.be.

Gerelateerde artikels

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld

Actueel

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy