Supermarkt moet consument vrije keuze laten bij elektronische betaling


Wat moet u als handelaar doen wanneer uw klant vraagt om met een specifiek betaalmerk te betalen?
• Het is belangrijk dat u zijn keuze respecteert
• U kiest het gewenste betaalmerk op uw terminal (of handelaarsmodule indien u hierover beschikt).

Deze nieuwe richtlijn kan uw vaste betaalroutine dus lichtjes veranderen. Om deze verandering voor u zo vlot mogelijk te laten verlopen, biedt Worldline u graag enkele handige tools aan:
• een sticker die u best in de buurt van uw betaalterminal kleeft om uw klanten te informeren. Extra stickervellen nodig? Bestel ze snel en gratis op haalmeeromzet.be
• een stappenplan zodat u de keuze van uw klant kunt instellen op uw terminal (of handelaarsmodule indien u hierover beschikt) vóór de betaling.

 Wordline heeft vorige week alle supermarkteigenaars aangeschreven met deze informatie (en stickers) waarop deze maatregel van toepassing is (dus enkel handelaars die verschillende soorten debetkaarten aanvaarden).
Wenst u meer informatie? Bel 02 727 88 99 en houd uw Terminal ID (TID) bij de hand. Of surf naar be.worldline.com/nl/brandselection

Gerelateerde artikels

Infosessie: harmonisering PC's en nieuwe franchisewet
Diversiteit in de rekken én in de kantine
Delhaize Belsele

Winkelopening

Delhaize Belsele

2 min.

Actueel

Infosessie: harmonisering PC's en nieuwe franchisewet
Diversiteit in de rekken én in de kantine
Delhaize Belsele

Winkelopening

Delhaize Belsele

2 min.
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy