De imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ is volop bezig!


De imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ is volop bezig. Tot op heden hebben we in onze communicatie hoofdzakelijk de ‘Winkelkarquiz’ en de ‘Store Locator' in de kijker gezet. Sinds deze week start onze 2e fase waarbij we de E-coupons actief gaan promoten. Er zijn bonnen van Ijsboerke, Napoleon, Demak’Up, Tena, Okay, La William & Coca-Cola. Vraag uw klanten om www.superbuurt.be te bezoeken zodat ook zij de bonnen kunnen afdrukken.

Gerelateerde artikels

Infosessie: harmonisering PC's en nieuwe franchisewet
Diversiteit in de rekken én in de kantine
Delhaize Belsele

Winkelopening

Delhaize Belsele

2 min.

Actueel

Infosessie: harmonisering PC's en nieuwe franchisewet
Diversiteit in de rekken én in de kantine
Delhaize Belsele

Winkelopening

Delhaize Belsele

2 min.
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy