Stijn Nachtergaele
Chief Visionary Officer, Nightingale
Stijn is oprichter van Nightingale, een progressief marketingbureau dat zich richt op het verbinden van jouw merk of winkel met jouw huidige en toekomstige consument, in een continu veranderende markt. Met 20 jaar ervaring in de mode-, food- en designindustrie heeft Stijn sterke marketing- en sales- inzichten verworven. Door innovatie, esthetiek en relevantie te combineren, specialiseren Stijn en zijn team zich in lifestyle-communicatie en strategie.
Marlies Beckers
Culinary Journalist
Marlies Beckers is freelance culinair journalist voor o.a. Libelle Lekker, Trends, Trends Style en Citta, de weekendbijlage van Gazet van Antwerpen. Elke week schrijft ze een restaurant-recensie in Trends en vier keer per jaar een foodcolumn in 100°, het klantenmagazine van Sligro-ISPC. Daarnaast maakt ze regelmatig reportages voor terroir.be, doet ze tal van copywriting voor diverse (food)klanten en werkt ze mee aan de Belgische editie van Le Fooding. Tot slot is ze co-auteur van Stadskookboek Antwerpen (MoMedia in Rotterdam) en XIII Antwerpen (Lannoo) en maakt ze regelamtig een podcast over eten en drinken.