Eerste Carrefour City opent deuren


Winkelopeningen

Het nieuwe winkelconcept is "afgestemd op het leven van de stedelijke klant die op zoek is naar authenticiteit en die aangetrokken is door lokale producten, bio en milieu-aspecten zoals afvalvermindering", aldus Carrefour. Het restauratiegedeelte is er sterk ontwikkeld en biedt een ruime keuze aan maaltijdoplossingen om ter plaatse op te eten in het Carrefour Café of om mee te nemen.

Nadruk op bio en het eigen merk
Op 200 m² vindt de consument een buurtwinkel met producten voor alle dagelijkse behoeften en een plek met gezonde maaltijdoplossingen. De nadruk ligt op bioproducten, het eigen Carrefour-merk en lokale producten. Het merendeel zijn Carrefour-producten (1.530 referenties) en Carrefour Bio-producten (480 referenties). 19 productcategorieën worden vertegenwoordigd door het Carrefour-merk. 

 

 

Gerelateerde artikels

Okay Direkt Gent

Winkelopening

Okay Direkt Gent

2 min.
Albert Heijn Londerzeel
Carrefour Express Jette

Actueel

Stap voor stap naar meer plantaardige voeding met halfhalf
VDAB Jobbeurs Verkoop & Horeca
Daarom ben ik lid

Kurt Van Turnhout, Alvo Supermarkt Nagels

Daarom ben ik lid

2 min.
cover-van-supermag-feb2024-hr.jpg

Super
MAG 1

SuperMAG nr. 1
Februari 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy