Spar wil af van oud imago


Spar start deze zomer met een reclamecampagne, waarmee de supermarktketen beweert te staan voor gemak en snelheid. Spar zet hierbij in op een generatie die ‘vooruit wil’. De winkels zijn volgens de retailer zo ingedeeld dat de klant op ieder moment van de dag het juiste aanbod vindt. “Spar groeit”, stelt commercieel directeur Susanne Kroon. “Niet alleen in aantal winkels, maar ook in uitstraling, assortiment, kwaliteit en service. En dat mag in heel Nederland gezien worden.”

Dit jaar werd volgens de Express-formule van Spar de honderdste winkel bij een tankstation geopend. Ook heeft de supermarktketen ruim vijftig city-winkels in ons land. De supermarktketen zet met zijn winkels bij universiteiten in op gezondheid en het tegengaan van verspilling.

Lees hier het persbericht van Spar hierover. 

Bron: RetailNews.nl 

Gerelateerde artikels

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt

Actueel

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy