Personeel cruciaal in klantvriendelijkheidsverhaal


PMO

In opdracht van PMO, traint Ils onder meer supermarktpersoneel om authentiek, en dus met minder inspanning, klantvriendelijk te zijn. Die aanpak werkt. Dat ervoer supermarktuitbaatster Karen Willaert van Carrefour Market in Mariakerke.

“Ik vond de PMO opleiding ‘Authentiek klantvriendelijk’ zeer goed. Alle personeelsleden waren na afloop enthousiast. Geen zware kost, wel integendeel: makkelijk verteerbaar en zelfs leuk! Ze leren om vooral vanuit zichzelf en op een authentieke manier klanten te onthalen.”

Ils Verheyen werkt als freelance trainer voor PMO en organiseert diverse communicatietrainingen, waaronder ‘Authentieke klantvriendelijkheid’. Verder maakt zij deel uit van verschillende theatergroepen zoals de bekende ‘Belgische Improvisatie Liga’. Het meest bekend is ze wellicht als actrice van populaire televisiereeksen zoals ‘Spoed’ en ‘Thuis’.

 (op de foto: Ils Verheyen)

Interesse om ook uw personeel een opleiding ‘Authentiek klantvriendelijk’ aan te bieden? Neem contact op met wendy.labie@pmocvba.be en ontdek meteen ook de beschikbare subsidies voor deze opleiding.

Gerelateerde artikels

"Loslaten om de belangrijkere dingen steviger vast te pakken"
Jumbo Lauwe ontdekt verborgen talent
PMO-opleiding wapent buurtsupers met diefstalpreventietips

Actueel

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy