Buurtsupers zullen half miljoen attenties uitdelen op Weekend van de Klant editie 2017


1.000 buurtsupers zullen samen 520.000 zakjes van Napoleon bonbons uitdelen aan hun klanten in het weekend van zaterdag 30 september en zondag 1 oktober 2017. De imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ start al vanaf begin september met persoonlijke e-mails die naar 2,5 miljoen gezinnen worden gestuurd, 10 miljoen views op populaire banners en 1 miljoen facebook adviews die allen moeten leiden naar de centrale campagne website en 150.000 bezoeken op www.superbuurt.be (website in ontwikkeling). Bezoekers van de website kunnen deelnemen aan een leuke wedstrijd met toffe prijzen (aankoopbons bij hun lokale deelnemende buurtsuper) en interessante weetjes, tips en recepten van onze campagne partners. Voorlopig bevestigden Flandria, Napoleon bonbons, FAVV, vzw Indevuilbak en Ijsboerke hun deelname als partner.

overzicht logos

Gerelateerde artikels

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt

Actueel

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy