Albert Heijn opent pop-uprestaurant in Amsterdam


ZON start dit jaar diverse campagnes rondom verschillende soorten groente onder de overkoepelende campagne  ‘van eigen bodem’. In de eerste campagne van dit jaar staat ‘het witte goud van eigen bodem’ centraal: de asperge.

De samenwerking met Albert Heijn bereikt een hoogtepunt door de opening van een eenmalig en exclusief asperge pop-up restaurant bij Albert Heijn XL Gelderlandplein in Amsterdam-Zuid. Joris Savelkouls, senior category manager groente & groentegemak bij Albert Heijn, Michiel F. van Ginkel, algemeen directeur bij ZON en food-expert Isabel Boerdam van De Hippe Vegetariër, knipten samen het lintje door tijdens de officiële opening. De komende 6 dagen kunnen shoppers hier verschillende asperge-gerechten proeven en kan inspiratie worden opgedaan door diverse gerechten met het witte goud in de hoofdrol. Op het menu staan bijzondere gerechten als een gezonde asperge “speciaal” en eetbare aarde van eigen bodem.

Gerelateerde artikels

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld

Actueel

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy